Wat als er iets mis gaat tijdens mijn bestelling?

Neem dan na het plaatsen van de bestelling  contact op via een ticket en vermeld hierin:

  • Met welke betaalmethode je hebt betaald
  • Een betalingsreferentie (indien mogelijk)
  • Een screenshot van de betaling (indien mogelijk)

Als een bel betaling is mislukt vermeld dan ook in je ticket het telefoonnummer waarmee je hebt gebeld naar de betaal lijn. Zo kunnen we je zo spoedig mogelijk van dienst zijn. 

  • Mis, gaat, betalen, mislukt, ticket, bel, contact
  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Hoe verleng ik mijn dienst / server?

Veertien (14) dagen voor afloop van je dienst sturen wij een verleng factuur. Door deze te...

Kan ik ook tijdens mijn lopende periode upgraden?

Ja, dit kan zeker. Maak hiervoor een ticket aan met daarin in je ticket naar welk pakket je wilt...

Zit ik ergens aan vast?

Aan de diensten waarbij we niet nadrukkelijk een contract sluiten met ondertekening, zit geen...

Waarmee kan ik betalen?

Momenteel accepteren wij de volgende betaalmethodes: iDeal PayPal Bancontact Sofort...